Awesome People
AwesomeME ;

Twitter

Blue – Big Bang Song







Welcome Note ;

Hi im Hafiz Danial . Respect me and I will respect u back :) Btw , Welcome here Guys . The story beginn ..

Facebook

Gossip :)

Credit Section ;

Template is 100% made by PiKevin
All rights reserved ® Hafiz Danial 2012.
Re-edit by Amirah
Materials ; 1 , 2 , 3 , 4 , 5

MUCH MORE LOVE STORY ♥
Wednesday, 4 January 2012 Ϟ 02:41 Ϟ 0 Comment[s]

brmine:)
hai assalamaualaikum :) .. ok tak taw nk update apa .. LOVE STORY la sangat kan .. padahal aku SINGLE ... mana syok pn SINGLE ni :3 .. rasa dh 3/4 bln aku SINGLE.. kesian nya aku selalu diperli oleh member2 aku -.- .. huehue ..

foreveralone
Masing-Masing bawa hati yg terluka :') ikut haluan sendiri .. ok aku  tak taw sbb apa dia minta putus dgn aku :) .. hihi aku syg kat dia lagi :) mungkin hati dia dh dimiliki ORANGLAIN atau mungkin aku terluka kan hati dia tanpa aku sedar :) .. hell baby :).. aku dekat 3TAHUN lama kan ? ye dak? haha FIRSTLOVE  la katakan .. wkwkw .. aku bukan x maw cr pengganti tp x bersedia lagi -.- .. cinta PERTAMA bkn senang2 nk lupa .. MABUK CINTA LETTEW .!  oww yeah! x dak la mabuk sgt ! apa yang aku harapkan dr dia?  aku x pernah harapkan apa2 dr dia .. cukup lah aku taw dia bahagia kn :) hari tu balik balik jumpa dia .. dia mna maw layan aku sgt dh mcm dulu -.- .. k aku x kisah .. JAUH PANGGANG DARI API .:)                                        
Hahaha .. dh hampir setahun aku x gna handset .. bkn x maw gna tp rasa tenang bila x gna handset :) .. x payah sibuk2 nk contact awek semua tu :).. nanti dh belajar jauh2 baru terpikir nk gna handset balik ..ok ni last entry aku .. aku nk away PLKN alang2 dh sihat balik ni -.- mna tidaknya demam malam so kna postpone dulu la.. kbuee ._. assalamualaikum
                                                         

Labels: